Przejdź do głównej zawartości

Album? Ramka? Rozkładanka?

    Dzisiaj pokażę Wam to, nad czym pracowałam przez ostatni tydzień. Jest to album w dość nietypowej formie harmonijki. Można dzięki temu rozstawić go i używać jako stojącej ramki. Zdobiony jest obustronnie, więc jak się opatrzy, można go po prostu ustawić "tyłem na przód" i mieć zupełnie inne obrazki. Albumik zrobiłam na upominek-niespodziankę (aczkolwiek po publikacji pewnie osoba dla której go wykonałam domyśli się, że jest dla niej ;) ) dlatego strony są puste. Chciałam aby nowa właścicielka mogła sobie sama wykleić go swoimi zdjęciami. Zostawiłam też trochę ozdobnych karteczek na notatki. Domki mimo nowoczesnych kształtów zrobiłam w stylu vintage. Mają lekko przydymione brzegi i ozdobione są papierem w stylu starych tapet. Album wymaga jeszcze drobnych poprawek (poprawienia okienek i zrównoważenia tuszowania), ale jego ogólny wygląd mogę już Wam przedstawić. Materiałym bazowym są grube tekturki 7gypsies, papiery to oczywiście mój ulubiony EchoPark (Life is Good i gdzieniegdzie Summertime).

Po złożeniu album wygląda następująco: 


A po rozłożeniu w ten sposób (musiałam go trochę ścisnąć na biurku, bo się nie mieścił, ale nawet bardzo rozciągnięty świetnie trzyma równowagę):




A teraz kilka zdjęć wybranych stron:
Dachówki wycięłam ozdobnymi nożyczkami i mocno wytuszowałam:

 Niektóre strony posiadają okienka na wylot:

W innych za okienkami widać wesołe, letnie chmurki.

Jest nawet Pałac Kultury ;)))) 

A to miał być Łuk Triumfalny, ale nie chciał współpracować, więc przerobiłam go na wiejską chatkę otuloną kwiatuszkami (wycięłam je z papieru we wzór tapety, tak by miały ozdobne środeczki)

Jak już wspomniałam, niektóre karty są wyłącznie do zapisywania różnych różności

 A inne mają dużo miejsca by pomieściły zdjęcia :)

Jak już mówiłam album jest dwustronny, więc jak się opatrzy, to z tyłu czekają na nas zupełnie inne wzory kart gotowych do wyklejenia zdjęciami :)
A na zakończenie strona z morałem ;)

I to by było na tyle jeśli chodzi o ogólny zarys albumo-ramki. Zamówiłam zapas tekturek, więc podobne prace pewnie jeszcze się pojawią. :)

Dziękuję za to, że mnie odwiedzacie :) Będzie mi miło jak podzielicie się swoimi opiniami w komentarzu. Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)