Przejdź do głównej zawartości

Scrapki wyzwaniowo #4 List z przeszłości

Mamy kolejne wyzwanie! 
   Tak się zajęłam swoimi szeregowymi domkami (możecie je obejrzeć w poprzednim poście), że prawie zapomniałam o wyzwaniu! A wyzwanie jest fantastyczne- list do siebie z przyszłości :) Myślę, że treść jest bardziej interesująca niż koperta, (bo mam sobie w przyszłości dużo do powiedzenia), ale Wam jej nie pokażę ;) Robiłam już eleganckie, zdobione kopertki, ale ten styl nie pasował mi do tematu wyzwania. List z przeszłości powinien być... nadgryziony zębem czasu :) Powinien symbolizować jak wiele czasu minęło od jego napisania, bo pewnie wiele zmian zajdzie gdy go ponownie otworzę.
   Bazę wykonałam z papieru wizytówkowego oklejonego niemiłosiernie wygniecionym najzwyklejszym w świecie woskowanym papierem do paczek. Przetarłam go gdzieniegdzie dodatkowo gąbeczką muśniętą Distressem w kolorze Walnut Stein, co uwypukliło załamania papieru. Ozdoby powycinałam z papierów Tima Holtza z absolutnie fantastycznej kolekcji "Lost and Found". Całość uzupełnia zmaltretowany przeze mnie i umazany tuszem sznurek zakupiony w sklepie z przyprawami (zwykły sznurek, którego używa się do wiązania mięsa).
List wygląda następująco:


A tak, gdy przyjrzymy się mu bliżej:

A tak prezentuje się tył:
Pierwsze zdjęcie zdecydowanie najlepiej oddaje kolor listu. Dodałam tylko prosty napis "adresata" :) bo cały list jest utrzymany w bardzo prostym stylu. 

A teraz trochę szczegółów:
Data odbioru wraz z zegareczkiem (data nie jest przypadkowa- to będą moje 30-te urodziny ;) ):
Data odbioru. Wycięte pod spodem literki tworzą styl złowrogiego anonima ;)
I znaczki zrobione z obrazeczków wyciętych nożyczkami dekoracyjnymi (zakupionymi niegdyś za jakąś śmieszną kwotę w Biedronce)

Zmaltretowana koperta nadaje się nie tylko na wyzwanie. Myślę, że można ją wykorzystać jako humorystyczną oprawę na kartę urodzinową dla znajomych, którym chcemy żartobliwie podokuczać jak bardzo się zestarzeli ;)
Pozdrawiam wszystkich gości, którzy trafili do mnie przez blog Scrapki Wyzwaniowo. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :) 

Komentarze

  1. Pięknie pognieciona koperta ; -) Bardzo podobają mi się dodatki, których użyłaś. Ciekawa praca!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! fantastyczna! klimacik starociowy taki jak lubię ;) świetny pomysł ze sznurkiem! genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają gniecenia i holtzowe dodatki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się zajrzeć do środka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)