Przejdź do głównej zawartości

Scrapki wyzwaniowo #5 Kartka z Shadowboxem

Na blogu Scrapki Wyzwaniowo pojawiło się nowe wyzwanie - kartka z shadowboxem. Kartka wydaje się być łatwym tematem, ale w połączeniu z shadowboxem to prawdziwe techniczne wyzwanie. Niestety nie dotarła do mnie jeszcze żadna z paczek z scrapbookingowych sklepów, więc wykorzystałam materiały znalezione w czeluściach swoich szuflad, bo inaczej nie zdążyłabym z wyzwaniem przed wyjazdem :)

Zacznijmy od głównej części wyzwania- kartka. Z racji, iż wnętrze mojej kartki jest bardzo bałaganiarskie i zapełnione niemalże do ostatniego centymetra, stronę zewnętrzną zrobiłam raczej prostą. Bazę stanowi karton wizytówkowy, który okleiłam ze wszystkich stron (wewnątrz i na zewnątrz) papierem Tima Holtza z kolekcji Lost and Found (zawsze gdy chcę zrobić coś dziwnego, ta kolekcja jest idealna i wpisuje się w klimat nietypowych prac). Kwiatuszki wycięłam z pomniejszonej wersji tego samego wzoru (tych małych kwadracików na końcu). Dodatkowe ozdoby to zapięcie w kolorze starego złota (które zrobiłam z baz których na ogół używam do robienia kolczyków) i łańcuszek na bazie kółeczek, zapinany na karabińczyk. Całość uzupełniają małe przekładki (również w kolorze starego złota), które "udają" ćwieki :)


Teraz zajrzyjmy do środka:
W środku wszystko jest bardzo po mojemu: jeden wielki bałagan :) Bazę shadowboxową zrobiłam z pudełeczek po zapałkach sklejonych ze sobą mocną taśmą dwustronną tak, by tworzyły ciekawą bryłę. Owinęłam ją papierem do paczek, który pogniotłam tak, by miękko się układał i imitował tkaninę. Załamania papieru zostały uwypuklone tuszem Distress w kolorze Walnut Stain, co nadało jednocześnie efekt postarzenia. Po lewej stronie mamy dodatki wycięte z tej samej kolekcji co baza kartki :) Po prawej stronie mamy komórki wypełnione tym co udało mi się znaleźć. Z racji, iż jest to kartka, do swoich drobiazgów dopisałam  życzenia, które mogłyby symbolizować.  

Przyjrzyjmy się bliżej:
W pierwsze okienko włożyłam całe serce ;))) Serce wygląda trochę makabrycznie, jak prawdziwe- ma żyłki i szramki. Serduszko jest wyrzeźbione z nefrytu. Miałam takie dwa, ale drugie dałam siostrze. Jest dla mnie bardzo cenne :) W drugiej komorze mamy guziki. Znalazłam dzisiaj skarb w postaci wielkiego słoja pełnego guzików, więc nie mogłam chociaż małego zalążka znaleziska nie umieścić w swoim shadowboxowym kolażu. 

Oprócz tego w pudełeczkach znalazły się muszelki i małe ametysty, które przywiozłam sobie kiedyś z pięknej podróży (tak, wiem, że można je kupić wszędzie, ale wtedy nie mają wartości sentymentalnej) :) ...

szklane kryształki ( i widzę, że malutki turkusik się też zaplątał) przyklejone tak by wyglądały jak rozsypane...

Gwiazdki odcięte z gumki do włosów...

I uśmiechnięte, wesołe czaszki (w otoczeniu krążków howlitu, które nie mają żadnej określonej roli poza wypełnianiem przestrzeni):

Ostatnie zdjęcie w pozycji "stojącej" by pokazać, że wszystko dobrze się trzyma i nie wysypuje ;)

Dziękuję autorkom za kolejne ciekawe wyzwanie. Znów świetnie się bawiłam i spróbowałam czegoś nowego :)

Komentarze

  1. Ale świetne!!!:):):) super pomysł!!:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniały pomysł! Kiedy myślałam nad tym wyzwaniem, to nawet do głowy mi nie przyszło, że w kartce można umieścić shadowbox z pudełek po zapałkach ; -) Dzięki za inspirację!
    Świetna praca!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł! bardzo inspirujący :) rewelacyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie podeszłaś do tematu...niezwykle inspirująco:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ile się tam dzieje! świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa i oryginalna praca !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)