Przejdź do głównej zawartości

Morskie Pudełko :)

     Ostatnio byłam na wakacjach, ale jak wróciłam odkryłam, że wciąż trwa wyzwanie #6 i zdążę coś na nie zrobić! Ku mej radości po moim powrocie czekały już na mnie paczuszki pełne papierków i cudownych rzeczy, które zamówiłam, ale nie zdążyły dojść przed moim wyjazdem. To pocieszające, że gdy jak się ze smutną miną wraca z cudownych wakacji do obowiązków, to w domu czeka taka pocieszanka- muszę zawsze zamawiać sobie paczki przed wyjazdami ;) !
Teraz przejdźmy do wyzwania. Jest fajne, wieloelementowe i dla mnie dość trudne, ponieważ jestem absolutnie beznadziejna we wszelkich pracach krawieckich i mam do tego dwie lewe ręce. Na szczęście wyzwanie wymaga stylu vintage, a w nim takie niedoróbki nie godzą w oko odbiorcy ;)

Moje pudełko prezentuje się następująco:
Mam słabość do herbaty a tym samym zawsze spory zapas przeróżnych smaków i gatunków. Niektóre są firmowo pakowane w bardzo ładne pudełeczka i właśnie jedno z nich dzięki wyzwaniu zostało przerobione i zyskało drugie życie ;) Okleiłam je ze wszystkich stron papierkami "Lato nad morzem" polskiej firmy The Scrap Cake. Wierzch wypsikałam mgiełkami, które kupiłam sobie na próbę za ostatnio wygrany bon i w moich pracach pojawiają się po raz pierwszy :) Sieć rybacka powstała z gazy aptecznej przetartej Distressem w kolorze beżowym i wypsikanej mgiełkami (psikanie uzależnia). Brzegi okleiłam taśmą papierową Tima Holtza i przefarbowałam tuszem Broken China. Do przeszycia wykorzystałam rzemień.


Kamyczki własnoręcznie uzbierałam na plaży w Darłówku. W słońcu, skąpane morską wodą wszystkie oszukańczo udawały bursztyny i dlatego je zabrałam, ale mimo swojej zwyczajności są ładne i w końcu się na coś przydały. Reszta kamyków trafiła do wnętrza pudełka i teraz mają swoje miejsce.


Zapięcie zrobiłam z baz biżuteryjnych.



Z racji iż pudełeczko spełnia też warunki Wyzwania TSC tam również je zgłaszam :)

Koniecznie obejrzyjcie prace projektantek i innych uczestniczek wyzwania! :)

Komentarze

  1. bardzo oryginalne zamknięcie ;) pudełeczko świetne, a jakie skarby w sobie kryje! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z wykorzystaniem kamyczków do ozdoby! muszelki już widziałam, ale kamyczki nigdy :) pudełeczko od razu nasuwa skojarzenia z wakacjami i morzem! bardzo podoba mi się jego klimat :) a w środku rzeczywiście, same skarby! dziękuję Ci za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sposób na przeszycia. Naprawdę oryginalny! Dzięki za inspirację.
    Świetne jest też zapięcie tego pudełka.
    Naprawdę bardzo oryginalna i inspirujaca praca. Gratuluję!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę nad morze.... ale póki co jest to nie realne więc spojrzę jeszcze raz na Twoje pudełko by poczuć ten klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczne - a jaka zawartość!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)