Przejdź do głównej zawartości

Wyróżnienie

Wspominałam jakiś czas temu na blogu, że mój ekspresowy minialbum z kotem Tofikiem zdobył wyróżnienie na portalu Scrapujące Polki. Dostałam wówczas bon do realizacji w sklepie Sodalicious. Sklep nie miał nic z typowych rzeczy w jakie się zaopatruję, co mnie bardzo ucieszyło, bo jak wiecie za bony kupuję zawsze coś, czego jeszcze nie próbowałam i normalnie bym pewnie nawet nie wpadła na to, że mogę to chcieć.
Asortyment Sofalicious jest niepodobny do żadnego innego sklepu, bo skupia się głównie na ArtJorunalu. Doszłam do wniosku, że to może być świetna zabawa i postanowiłam zaopatrzyć się we wszystko co może mi się przydać do jego stworzenia! :)  W moim koszyku znalazły się torebki (wystarczą mi na stworzenie dwóch artystycznych pamiętników), cały stos oryginalnych i pięknych papierów Sodaliciousa i ILS, duuuuużo journalingowych karteczek, szablon literkowy i fantastyczny stempel-datownik.
Zakochałam się w mojej nagrodzie od pierwszego wejrzenia. Zresztą nie tylko ja... Felusia pilnowała by nikt nie ruszał moich nowych skarbów.




_______________________________


Pochwalę się, że dostałam też wyróżnienie od KaroDeco za Album dla Malucha
Karo zadała wyróżnionym kilka pytań. Oto moje odpowiedzi:

1. Rozważna czy romantyczna? 
Rozważna. Muszę przyznać, że nie jestem ani trochę romantyczna...

2. Mail czy sms?
Mail 

3. Teatr czy kino?
Teatr

4. Lubisz piec czy gotować?
Jako felietonista kulinarny jedno i drugie, ale jakbym miała wybrać, to jednak gotowanie
 
5. Ostre czy słodkie? 
Ostre

6. Twoje hobby? 
 Gotowanie, scrapbooking, cardmaking, rysowanie komiksów, wysyłanie pocztówek do ludzi z całego świata, kiedyś robienie biżuterii, ale to mi akurat przeszło
7. Twoje marzenie?
Zobaczyć Peru, zamieszkać nad morzem, a z takich bardziej przyziemnych, to kupić sobie w końcu BigShota :)

8. Dokończ zdanie: W wolnej chwili... ?  
lubię tworzyć

9. Ulubiona piosenka? 
 "One more try" Georga Michaela, nie utożsamiam się z nią w żaden sposób, ale bardzo ją lubię, lubię też "Wonderful World" Jamesa Morrisona

10. Lubisz czytać?
Lubię, zwłaszcza książki podróżnicze o Ameryce Południowej. Zbieram też książki kucharskie, chociaż w sumie nie wiem po co, bo i tak wszystko robię potem po swojemu :)


11. Co Ci zawsze poprawia humor? 
Batoniki nadziewane adwokatem! :)


Komentarze

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Zwłaszcza, że nie wiedziałam że jesteś felietonistką kulinarną?! ;) chyba za słabo wgłębiłam się w Twojego bloga?;) A gdzie piszesz jeśli można spytać?

    No i druga sprawa, to spodobało mi się zdanie, że lubisz wysyłać pocztówki! :D ja też to uwielbiam, i uwielbiam je otrzymywać. Może jakaś wymiana ? ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Karo:*

    p.s. art journalowanie jest fajne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam swój własny dział w radiu: http://www.radioroza.eu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=138&Itemid=586 Teraz napisałam sporo artykułów i narobiłam zdjęć do własnej strony o tej tematyce, jak znajdę czas, to może w końcu ruszy :) Pocztówkami się wymieniałam przez Postcrossing. Możemy się wymienić jak chcesz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)