Przejdź do głównej zawartości

Słoneczny Layout

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój słoneczny layout. 
W takie piękne, wakacyjne dni prace aż się proszą o soczyste, intensywne kolory :) 


Zrobiłam go z myślą o >>>Wyzwaniu Tricksart<<<


Dlatego moja praca bazuje na produktach dostępnych w sklepie:

***
Pracę zgłaszam też na wyzwanie >>>Berry71Bleu<<<

Gdzie tematem jest piękny, soczysty moodboard:

***

Oraz na wyzwanie >>>CraftStyle<<< 


które również oparte jest o tablicę inspiracyjną w kolorze żółtym:


***

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) 



Komentarze

  1. piekny zolciutki LO:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous layout! Love the adds of paint, stencils and modelling paste/gesso in the background! Good luck with the challenge and thank you for joining Berry71bleu this month!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrryyyy bardzo mi sie podoba, dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne LO ; od razu zrobiło się słoneczniej :) Dziękujemy na udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie :) Dzięki za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Absolutely stunning LO!!!
    Thanks for joining us at Berry71Blue Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne LO i w niesamowitych kolorach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning and beautiful design! Love the photo and love your styling! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a very cool background! Beautifully designed! Thank you for playing along with us at berry71bleu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)