Przejdź do głównej zawartości

Wyzwanie#13 - miniksiążeczka

Uwielbiam miniksiążeczki! Nie mogłam odpuścić takiego Wyzwania . Ostatnio na polskim rynku pojawiły się wspaniałe papiery 7 Dots Studio i stwierdziłam, że poczekam na wyniki candy zanim je kupię. Cierpliwość nigdy nie była moją mocną stroną, więc wytrwałam aż dzień w swoim postanowieniu i zaraz zamówiłam obie kolekcje. Gdy trafiły w moje ręce od razu zapałałam chęcią ich pocięcia a wyzwanie scrapkowe było ku temu doskonałą okazją. Bazą mojej pracy jest fantastyczny arkusz z kolekcji Dreamer. Zwróćcie uwagę, że wygląda jakbym sama ponaklejała te warstwy tak wspaniale i realistycznie jest wydrukowany :) Tak piękny arkusz żal dopełniać gotowcowymi dodatkami, więc by nie zepsuć i nie przyćmić pięknego doboru kolorów wszystkie elementy okładki (białe papierowe kwiaty, wstążeczkę) pomalowałam farbkami akrylowymi (elementy metalowy-token i agrafka Tima Holtza, oraz kolczykową bazę, która udaje zapięcie pokryłam najpierw gesso a po pokryciu farbkami preparatem nabłyszczającym) tak by uzyskać odcień jak najbardziej zbliżony do papieru. Wnętrze jest wypełnione naszymi zdjęciami, które zrobiłam czarno-białe by kontrastowały z soczystymi barwami papieru :) Całość uzupełnia pokolorowana papierowa serwetka i naklejki z kolekcji Dreamer. A teraz zapraszam do obejrzenia mojej pracy :)









Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze :)

Komentarze

  1. WOW! świetna! cudnie ukwiecona okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna książeczka, będzie co wspominać gdy otworzysz ją za kilka lat :) A papiery , masz rację, powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna książeczka! Wspaniale wykorzystałaś papiery Finn.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak Ty uwielbiam małe formy. Dlatego z wielkim apetytem oglądam Twoją książeczkę. Jest śliczna. Taka osobista, radosna, pełna pięknych emocji. Swietnie wykorzystałas papiery z kolekcji Dreamer. Całość kapitalna!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)