Przejdź do głównej zawartości

Jak to się wszystko zaczęło czyli podsumowanie pierwszego, papierowego roku :)

Dzisiaj ostatni dzień w roku, więc naszło mnie na małe, papierowe podsumowanie. W marcu tego roku zajęłam się papierową twórczością. Wszystko zaczęło się od problemów z kupieniem ładnej kartki urodzinowej :) Po obejrzeniu oferty lokalnych sklepów papierniczych pomyślałam sobie: "phi, już sama zrobiłabym lepszą..." i niewiele myśląc zamówiłam sobie komplet papierów, klej i gąbeczki dystansowe :) Kartka własnoręcznie zrobiona napawała mnie dumą, więc idąc za ciosem zrobiłam też dwie wielkanocne, papierowe pisanki. Akurat się złożyło, że producent papierów ogłosił na facebooku konkurs na pracę zrobione z kolekcji, którą posiadałam. Pękałam z dumy, gdy znalazłam się wśród jego laureatów i tak zdobyłam mój drugi komplet papierów :) Stopniowo nowe hobby wciągało coraz bardziej a warsztat się rozrastał. Potem pojawiły się wyzwania, które dawały motywację, zachęcały do testowania nowych technik i materiałów i sprawiły, że na mojego bloga zaczęły odwiedzać osoby o podobnych zainteresowaniach wspierając go dobrym słowem i dzieląc się swoim doświadczeniem i uwagami. 
Po tylu miesiącach oprócz kartek powstają albumy, ramki, breloczki i wszelkie papierowe drobiazgi :) 

W tym roku:
67 postów powstało w ciągu roku (nie potrafię zliczyć ile prac w tym roku powstało)
prawie 4000 razy blog został odwiedzony
101 komentarzy zostawili moi mili goście :)
12 osób zdecydowało się zostać obserwatorami - pozdrawiam je serdecznie! :)
4 razy moim pracom udało się uzyskać wyróżnienia w konkursach, które pozwoliły mi poszerzyć mój warsztat.

Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga i wspierają mnie na różne sposoby! Życzę Wam wszystkim wspaniałego Nowego Roku! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)