Przejdź do głównej zawartości

Ćwiczenia i eksperymenty

Jak wiecie na moim blogu raczej rzadko spotyka się media. Nie eksperymentowałam z nimi, nie pociągały mnie, ale jak już pisałam ostatnio zapisałam się na warsztaty by porobić coś kompletnie innego niż tradycyjne papierowe prace. Ostatnio przyszły moje zakupy z 13arts i mam teraz pełno fajnych rzeczy do zabawy.
Jeszcze muszę sobie poćwiczyć zanim zacznę tworzyć normalne prace, więc póki co pokażę Wam mój poligon ćwiczebny. Nie są to prace same w sobie. Po prostu wycięłam sobie ręcznie tagi z kartonu craft, paćkam je, psikam i obserwuję jak zachowują się preparaty :)
Oto moje ćwiczenia mediowe:

W pierwszym tagu zamiast maski (nie mam profesjonalnych masek, więc wykorzystuję znalezione w domu rzeczy :) )  użyłam gazy. Musiałam się też pobawić szklanymi kuleczkami, które są chyba moją ulubioną nowością.

A tu zbliżenie na piękne, morskie kolory mgiełek 13arts:



Drugi tag wyszedł strasznie kiczowaty. Stało się to głównie przez to, że przykleiłam do niego odprute z bluzki cekiny i próbowałam przeprosić się z brokatem, ale jednak doszłam do wniosku, że nadal się nie lubimy i brokaty są do kitu. W tej pracy eksperymentowałam z pastą strukturalną. Nałożyłam ją palcami i porysowałam patyczkiem. 



A tutaj muszę się Wam pochwalić samodzielnie skręconą różyczką. Ostatnio przerabiam ścinki papierów na kwiaty :) 

Komentarze

  1. Ło nieźle ci te ćwiczenia idą! oba cudne ale ten turkusowy jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dla siebie chyba zbyt krytyczna :) Albo robisz tak super zdjęcia i jeszcze je tak fotoszopujesz, że nawet kiczowate prace wyglądają na nich interesująco ;) Pierwszy tag to super baza do stworzenia czegoś fajnego. Drugi... kilka "kropek nad i" i będzie bardzo fajną pracą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te Twoje eksperymenty :) Czekam na kolejne prace i zazdroszczę umiejętności robienia takich ślicznych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podobają
    pierwszy ma super kolor
    a drugi - fajną krateczkę;) widzisz masek nie trzeba mieć żeby fajne tło wyszło

    i kwiatutki pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi tag wcale nie jest kiczowaty! obydwa są śliczne drugi nawet chyba bardziej mi się podboa :D różyczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

More than Words August Challenge

I can't remember when was the last time when I took a part in a challenge. Well, creating is happiness, isn't it? So I made a layout for More than Words challenge.    And here's the sketch on which I based my project.  Thanks for visiting :) 

Sukienka

Witajcie! Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique ? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba.  Hi! Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) I hope you like it.  Dzięki za odwiedziny! Thanks for stopping by!  -Marta D.  Użyłam/ I used:     

Sunlight in Blue

Hello! Today I'd like to show you my newest project. I finally have some more time to take a part in the challenges :)  My newest layout was inspired by the sketch from  More Than Words' Blog and I choose the picture which matches to "Sunlight" theme from  Scrapki Wyzwaniowo   Thank you for stopping by :)